Dla mam z małymi dziećmi

Zajęcia dla mam z małymi dziećmi po 2 miesiącu po porodzie lub kobiet w każdym wieku

Różne formy ćwiczeń wzmacniających mięśnie dna miednicy oraz mięśnie współpracujące z mięśniami dna miednicy, ćwiczenia mobilizujące stawy kręgosłupa i obręczy biodrowej zapobiegające bólom kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Ćwiczenia wzmacniające i stabilizujące ciało.

Pierwsze miesiące po porodzie to najważniejszy okres rewitalizacyjny, w tym czasie odpowiednio stymulowane ciało kobiety ma szansę na pełny powrót do formy.

Odpowiednio dobrane ćwiczenia polegające na rozciąganiu, spinaniu i rozluźnianiu mięśni pomogą Ci:

  • wrócić do formy po porodzie,
  • wyciszyć się a jednocześnie uzyskać dużo energii,
  • zmniejszyć stres, który kumuluje się w związku z trudami wejścia w nową rolę,
  • odzyskać kontrolę nad własnym ciałem,
  • zapobiec nietrzymaniu moczu i wypadaniu narządów rodnych,
  • utrzymać satysfakcję ze współżycia intymnego,
  • zmniejszyć bóle krzyża lub im zapobiec.

Podczas zajęć spędzisz miło czas i oderwiesz się od codzienności. Spotkasz inne mamy, porozmawiasz na interesujące Cię tematy i wymienisz się doświadczeniami.

UWAGA! Zajęcia odbywają się w Aktywnej Mamie.

Koszt: 15 zł.

Informacje tel: 603 811 967

 

www_09

www_10

www_11